Günlük yaşantımızda vazgeçemediğimiz kahvenin bir zararının daha olduğu açıklandı.ABD'de yapılan bir araştırmaya göre, her gün içilen 2 kahve düşük yapma riskini 2 katına çıkartıyor. ...n class="ver11">Günlük yaşantımızda vazgeçemediğimiz kahvenin bir zararının daha olduğu açıklandı.
ABD'de yapılan bir araştırmaya göre, her gün içilen 2 kahve düşük yapma riskini 2 katına çıkartıyor. Buna göre, kadınların belli ölçülerde kafein içerdiği bilinen kahve, çay ve çikolatayı bırakmaları düşük riskini azaltıyor.
SAKLAMBAÇ
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder